1. USZKODZONA PRZESYŁKA
Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca może ponownie wydrukować Twoje zamówienie z rabatem – 5% lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.
2. REKLAMACJA
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne, w tym:
Skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres [email protected]
UWAGA!
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.
UWAGA!
Wszelkie zastrzeżenia i uwagi po naklejeniu fototapety nie będą rozpatrywane.