Jak zmierzyć ścianę do zamówienia?
Aby prawidłowo zmierzyć ścianę, należy postępować zgodnie z dostarczonymi instrukcjami
zalecamy dodanie 6-10 cm do wymiarów szerokości i wysokości, ponieważ ściany nie zawsze są idealnie równe.
zalecamy dodanie 6-10 cm do wymiarów szerokości i wysokości, ponieważ ściany nie zawsze są idealnie równe.
Jak zostanie pocięte moje zamówienie?
Otrzymasz tapetę w wymiarach określonych podczas składania zamówienia
Tapeta zostanie podzielona na wygodne pasy, każdy o szerokości do 50 cm
Tapeta zostanie podzielona na wygodne pasy, każdy o szerokości do 50 cm
Czy tapeta jest dostępna w rolkach?
Nie stosujemy technik produkcji masowej. Zamiast tego drukujemy obraz przy użyciu technologii druku wielkoformatowego w momencie zamówienia, biorąc pod uwagę wszystkie specyfikacje naszych klientów
W rezultacie otrzymasz tapetę już pociętą na rolki, starannie zapakowaną do dostawy.
W rezultacie otrzymasz tapetę już pociętą na rolki, starannie zapakowaną do dostawy.
Czy jest to tapeta z włókniny?
Tak, wszystkie nasze tapety mają podłoże z włókniny pokryte cienką warstwą winylu, która dodaje gęstości i pięknej wytłaczanej tekstury
Co to jest powłoka winylowa?
Powłoka winylowa to cienka warstwa PVC nałożona na podłoże z włókniny
Umożliwia ona również przetarcie tapety wilgotną gąbką w celu jej wyczyszczenia
Dodatkowo, powłoka winylowa tworzy na tapecie wytłaczaną powierzchnię, przypominającą lnianą tkaninę.
Umożliwia ona również przetarcie tapety wilgotną gąbką w celu jej wyczyszczenia
Dodatkowo, powłoka winylowa tworzy na tapecie wytłaczaną powierzchnię, przypominającą lnianą tkaninę.
Czy tapetę można prać?
Tapetę można czyścić bardzo delikatnie za pomocą lekko wilgotnej gąbki. Nie zalecamy jednak szorowania ani używania detergentów do czyszczenia tapety, ponieważ może to uszkodzić jej wykończenie i kolory.
Potrzebuję wodoodpornej tapety. Jaki materiał powinienem wybrać?
Nie możemy zaoferować tapet odpornych na stały przepływ wody lub wysoką wilgotność.
Można jednak zdecydować się na dodanie powłoki lakierniczej do tapety. Zapewni to dodatkową wodoodporność, umożliwiając im wytrzymanie rozprysków wody i brudu oraz ułatwiając ich czyszczenie.
Można jednak zdecydować się na dodanie powłoki lakierniczej do tapety. Zapewni to dodatkową wodoodporność, umożliwiając im wytrzymanie rozprysków wody i brudu oraz ułatwiając ich czyszczenie.
Czy materiały są niebezpieczne dla zdrowia ludzkiego?
Wszystkie używane przez nas materiały są całkowicie bezpieczne dla zdrowia ludzi i zwierząt.
Czym jest powłoka lakiernicza?
Powlekanie lakierem polega na pokryciu gotowej tapety cienką warstwą przezroczystego lakieru. Proces ten zwiększa wytrzymałość i odporność tapety na wilgoć. Dodatkowo, lakierowane tapety można myć wilgotną gąbką, co ułatwia ich czyszczenie.
Jak mogę śledzić dostawę mojego zamówienia?
Status zamówienia można śledzić za pomocą numeru przesyłki na stronie GLS. Numer śledzenia wysyłamy na adres e-mail podany podczas procesu składania zamówienia. Jeśli nie widzisz naszych wiadomości, sprawdź folder spamu lub napisz do nas na adres [email protected]
Moje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone, co powinienem zrobić?
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni, zamówienie jest przetwarzane i wysyłane do dostawy
Następnie otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia, umożliwiający monitorowanie statusu zamówienia na stronie GLS. Należy wziąć pod uwagę szacowany czas dostawy podany przez przewoźnika, który zwykle wynosi od 2 do 5 dni roboczych
Jeśli przekroczyliśmy czas realizacji i dostawy zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Następnie otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia, umożliwiający monitorowanie statusu zamówienia na stronie GLS. Należy wziąć pod uwagę szacowany czas dostawy podany przez przewoźnika, który zwykle wynosi od 2 do 5 dni roboczych
Jeśli przekroczyliśmy czas realizacji i dostawy zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Nie mieszkam w Polska, czy nadal mogę zamówić?
Tak, dostarczamy do wszystkich krajów na całym świecie. Możesz poprosić o dostawę do dowolnego kraju.
Kto dostarczy moje zamówienie?
W Polska nasze paczki są dostarczane przez GLS.
Ile kosztuje wysyłka mojego zamówienia?
Dostawa do Polska jest bezpłatna dla wszystkich zamówień. Wyjątki obejmują trudno dostępne regiony Polska
Dostawa do innych krajów i trudno dostępnych obszarów jest płatna zgodnie ze stawkami przewoźnika. Koszty wysyłki można znaleźć w koszyku podczas realizacji zakupu
Dostawa do innych krajów i trudno dostępnych obszarów jest płatna zgodnie ze stawkami przewoźnika. Koszty wysyłki można znaleźć w koszyku podczas realizacji zakupu
Czy są jakieś dodatkowe opłaty za wysyłkę?
Nie, nasza firma pokrywa opłaty celne. W przypadku otrzymania faktury za opłaty celne przy dostawie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu rozwiązania problemu.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy następujące metody płatności:
Karta kredytowa: Możesz bezpiecznie zapłacić za zamówienie, wprowadzając dane karty na stronie systemu płatności Stripe.
PayPal: Możesz wygodnie zapłacić za zamówienie za pomocą systemu płatności PayPal bezpośrednio w koszyku.
Karta kredytowa: Możesz bezpiecznie zapłacić za zamówienie, wprowadzając dane karty na stronie systemu płatności Stripe.
PayPal: Możesz wygodnie zapłacić za zamówienie za pomocą systemu płatności PayPal bezpośrednio w koszyku.
Czy płatności na stronie są bezpieczne?
Gdzie należy wpisać kod promocyjny?
Kod promocyjny jest wprowadzany w koszyku podczas płatności.
Czy mogę użyć wielu kodów promocyjnych w moim zamówieniu?
Nie, przy kasie można użyć tylko jednego kodu promocyjnego.
Czy zniżkę z kodem promocyjnym można łączyć ze zniżkami na stronie internetowej?
Tak, jeśli w witrynie są obecnie dostępne promocje lub rabaty, można z nich skorzystać wraz z kodem promocyjnym.
Jak przykleić tapetę?
Wraz z zamówieniem dostarczymy szczegółowe instrukcje dotyczące tapetowania. Tutaj możesz przeczytać szczegółowe instrukcje dotyczące tap etowania na naszej stronie internetowej.
Ile rolek tapety potrzebuję?
Wykonujemy tapety na zamówienie zgodnie z Twoimi wymiarami. Składając zamówienie, wystarczy określić rozmiar ściany, którą chcesz wytapetować. Następnie wyprodukujemy i wyślemy płótno tapety o określonym rozmiarze, podzielone na wygodne pasy o szerokości do 50 cm.
Jaki rodzaj pasty jest potrzebny do tapetowania?
Aby zaoszczędzić czas, można zamówić klej do tapet na naszej stronie internetowej.
Jeśli chcesz kupić klej samodzielnie, potrzebujesz kleju na bazie włókniny do tapet winylowych.
Jeśli chcesz kupić klej samodzielnie, potrzebujesz kleju na bazie włókniny do tapet winylowych.
Czy tapeta musi być przyklejona od końca do końca czy na zakładkę?
Zależy to od wysokości tapety:
Tapety o wysokości do 3,60 metra należy przyklejać od końca do końca.
Tapety o wysokości powyżej 3,60 metra należy przyklejać na zakładkę, a następnie przeciąć łączenie już na ścianie.
Tapety o wysokości do 3,60 metra należy przyklejać od końca do końca.
Tapety o wysokości powyżej 3,60 metra należy przyklejać na zakładkę, a następnie przeciąć łączenie już na ścianie.
Polityka zwrotów i wymiany
Nasze zasady wymiany i zwrotów można znaleźć na tej stronie
Czy mogę wymienić moje zamówienie?
Zamówienie można wymienić w przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego produktu. W takim przypadku należy zwrócić nam zamówienie. Wyprodukujemy i wyślemy nowe tapety za darmo, aby zastąpić wadliwe
Uwaga:Bardzo ważne jest, aby dokładnie sprawdzić tapetę po jej otrzymaniu i przed jej powieszeniem, ponieważ nie będziemy w stanie wymienić tapety, która została już nałożona na ścianę. Pamiętaj również, że masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na zainicjowanie zwrotu.
Uwaga:Bardzo ważne jest, aby dokładnie sprawdzić tapetę po jej otrzymaniu i przed jej powieszeniem, ponieważ nie będziemy w stanie wymienić tapety, która została już nałożona na ścianę. Pamiętaj również, że masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na zainicjowanie zwrotu.
Otrzymałem wadliwy produkt. Co powinienem zrobić?
Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, możesz skorzystać z prawa do jego wymiany lub zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania tapety. Aby zainicjować ten proces, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nasz menedżer przekaże dalsze instrukcje dotyczące postępowania w tym przypadku.
Jak dokonać zwrotu pieniędzy?
Możesz zażądać zwrotu pieniędzy za zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami przez e-mail. Nasz menedżer wyjaśni, jak postępować w takim przypadku.
Który produkt jest uważany za wadliwy?
Za wadliwe uznaje się
- tapety, które mają różne kolory na różnych płytkach;
- uszkodzona lub podarta tapeta;
- otrzymałeś niekompletne zamówienie;
- użytkownik otrzymał obraz, który nie został zamówiony.
- tapety, które mają różne kolory na różnych płytkach;
- uszkodzona lub podarta tapeta;
- otrzymałeś niekompletne zamówienie;
- użytkownik otrzymał obraz, który nie został zamówiony.
Czy można zmienić obraz (usunąć elementy lub zmienić kolory)?
Niestety nie jest to możliwe. Jednak wiele popularnych wzorów jest już dostępnych na stronie w różnych kolorach. Prosimy o zwrócenie na to uwagi przy wyborze produktu na stronie.
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. Co powinienem zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, może to być spowodowane usterką techniczną. Wyślij nam wiadomość e-mail, aby otrzymać potwierdzenie zamówienia od naszego menedżera.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Możesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie przed wysłaniem go do druku. Zazwyczaj następuje to kilka godzin po złożeniu zamówienia na stronie internetowej{br}{br}
Skontaktuj się z naszym menedżerem poczty e-mail, aby zapytać o możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu. Prosimy o powiadomienie nas niezwłocznie po znalezieniu błędu w zamówieniu.
Jak śledzić status mojego zamówienia?
Na adres e-mail podany podczas składania zamówienia wysyłamy powiadomienia o wszelkich zmianach statusu zamówienia{br}{br}
Jeśli nie widzisz wiadomości e-mail, sprawdź folder spamu. Ponadto, prosimy o kontakt mailowy z naszym menedżerem w przypadku jakichkolwiek pytań.