Canvas FAQ

Jak mog臋 艣ledzi膰 dostaw臋 mojego zam贸wienia?
Status zam贸wienia mo偶na 艣ledzi膰 za pomoc膮 numeru przesy艂ki na stronie GLS. Numer 艣ledzenia wysy艂amy na adres e-mail podany podczas procesu sk艂adania zam贸wienia. Je艣li nie widzisz naszych wiadomo艣ci, sprawd藕 folder spamu lub napisz do nas na adres [email protected]
Moje zam贸wienie nie zosta艂o jeszcze dostarczone, co powinienem zrobi膰?
Po z艂o偶eniu zam贸wienia na naszej stronie internetowej, zazwyczaj w ci膮gu 2-3 dni, zam贸wienie jest przetwarzane i wysy艂ane do dostawy

Nast臋pnie otrzymasz wiadomo艣膰 e-mail zawieraj膮c膮 numer 艣ledzenia, umo偶liwiaj膮cy monitorowanie statusu zam贸wienia na stronie GLS. Nale偶y wzi膮膰 pod uwag臋 szacowany czas dostawy podany przez przewo藕nika, kt贸ry zwykle wynosi od 2 do 5 dni roboczych

Je艣li przekroczyli艣my czas realizacji i dostawy zam贸wienia, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Nie mieszkam w Polska, czy nadal mog臋 zam贸wi膰?
Tak, dostarczamy do wszystkich kraj贸w na ca艂ym 艣wiecie. Mo偶esz poprosi膰 o dostaw臋 do dowolnego kraju.
Kto dostarczy moje zam贸wienie?
W Polska nasze paczki s膮 dostarczane przez GLS.
Ile kosztuje wysy艂ka mojego zam贸wienia?
Dostawa do Polska jest bezp艂atna dla wszystkich zam贸wie艅. Wyj膮tki obejmuj膮 trudno dost臋pne regiony Polska

Dostawa do innych kraj贸w i trudno dost臋pnych obszar贸w jest p艂atna zgodnie ze stawkami przewo藕nika. Koszty wysy艂ki mo偶na znale藕膰 w koszyku podczas realizacji zakupu
Czy s膮 jakie艣 dodatkowe op艂aty za wysy艂k臋?
Nie, nasza firma pokrywa op艂aty celne. W przypadku otrzymania faktury za op艂aty celne przy dostawie, prosimy o kontakt z naszym dzia艂em obs艂ugi klienta w celu rozwi膮zania problemu.
Jak mog臋 zap艂aci膰 za zam贸wienie?
Oferujemy nast臋puj膮ce metody p艂atno艣ci:

Karta kredytowa: Mo偶esz bezpiecznie zap艂aci膰 za zam贸wienie, wprowadzaj膮c dane karty na stronie systemu p艂atno艣ci Stripe.

PayPal: Mo偶esz wygodnie zap艂aci膰 za zam贸wienie za pomoc膮 systemu p艂atno艣ci PayPal bezpo艣rednio w koszyku.
Czy p艂atno艣ci na stronie s膮 bezpieczne?
Tak, wszystkie transakcje online s膮 przeprowadzane za po艣rednictwem bezpiecznego po艂膮czenia internetowego i szyfrowane podczas przetwarzania. Nie przechowujemy danych karty w celu zwi臋kszenia bezpiecze艅stwa. Wi臋cej informacji mo偶na znale藕膰 w naszej polityce prywatno艣ci .
Gdzie nale偶y wpisa膰 kod promocyjny?
Kod promocyjny jest wprowadzany w koszyku podczas p艂atno艣ci.
Czy mog臋 u偶y膰 wielu kod贸w promocyjnych w moim zam贸wieniu?
Nie, przy kasie mo偶na u偶y膰 tylko jednego kodu promocyjnego.
Czy zni偶k臋 z kodem promocyjnym mo偶na 艂膮czy膰 ze zni偶kami na stronie internetowej?
Tak, je艣li w witrynie s膮 obecnie dost臋pne promocje lub rabaty, mo偶na z nich skorzysta膰 wraz z kodem promocyjnym.
Polityka zwrot贸w i wymiany
Nasze zasady wymiany i zwrot贸w mo偶na znale藕膰 na tej stronie
Czy mog臋 wymieni膰 moje zam贸wienie?
Zam贸wienie mo偶na wymieni膰 w przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego produktu. W takim przypadku nale偶y zwr贸ci膰 nam zam贸wienie. Wyprodukujemy i wy艣lemy nowe tapety za darmo, aby zast膮pi膰 wadliwe

Uwaga:Bardzo wa偶ne jest, aby dok艂adnie sprawdzi膰 tapet臋 po jej otrzymaniu i przed jej powieszeniem, poniewa偶 nie b臋dziemy w stanie wymieni膰 tapety, kt贸ra zosta艂a ju偶 na艂o偶ona na 艣cian臋. Pami臋taj r贸wnie偶, 偶e masz 14 dni od daty otrzymania zam贸wienia na zainicjowanie zwrotu.
Otrzyma艂em wadliwy produkt. Co powinienem zrobi膰?
Je艣li otrzyma艂e艣 wadliwy produkt, mo偶esz skorzysta膰 z prawa do jego wymiany lub zwrotu w ci膮gu 14 dni od otrzymania tapety. Aby zainicjowa膰 ten proces, skontaktuj si臋 z nami za po艣rednictwem poczty elektronicznej. Nasz mened偶er przeka偶e dalsze instrukcje dotycz膮ce post臋powania w tym przypadku.
Jak dokona膰 zwrotu pieni臋dzy?
Mo偶esz za偶膮da膰 zwrotu pieni臋dzy za zam贸wienie w ci膮gu 14 dni od otrzymania towaru, je艣li otrzyma艂e艣 wadliwy lub uszkodzony produkt. Aby to zrobi膰, skontaktuj si臋 z nami przez e-mail. Nasz mened偶er wyja艣ni, jak post臋powa膰 w takim przypadku.
Kt贸ry produkt jest uwa偶any za wadliwy?
Za wadliwe uznaje si臋
- tapety, kt贸re maj膮 r贸偶ne kolory na r贸偶nych p艂ytkach;
- uszkodzona lub podarta tapeta;
- otrzyma艂e艣 niekompletne zam贸wienie;
- u偶ytkownik otrzyma艂 obraz, kt贸ry nie zosta艂 zam贸wiony.
Nie otrzyma艂em potwierdzenia zam贸wienia. Co powinienem zrobi膰?
Je艣li nie otrzyma艂e艣 potwierdzenia zam贸wienia, mo偶e to by膰 spowodowane usterk膮 techniczn膮. Wy艣lij nam wiadomo艣膰 e-mail, aby otrzyma膰 potwierdzenie zam贸wienia od naszego mened偶era.
Czy mog臋 zmieni膰 lub anulowa膰 zam贸wienie?
Mo偶esz wprowadzi膰 zmiany lub anulowa膰 zam贸wienie przed wys艂aniem go do druku. Zazwyczaj nast臋puje to kilka godzin po z艂o偶eniu zam贸wienia na stronie internetowej{br}{br} Skontaktuj si臋 z naszym mened偶erem poczty e-mail, aby zapyta膰 o mo偶liwo艣膰 wprowadzenia zmian w zam贸wieniu. Prosimy o powiadomienie nas niezw艂ocznie po znalezieniu b艂臋du w zam贸wieniu.
Jak 艣ledzi膰 status mojego zam贸wienia?
Na adres e-mail podany podczas sk艂adania zam贸wienia wysy艂amy powiadomienia o wszelkich zmianach statusu zam贸wienia{br}{br} Je艣li nie widzisz wiadomo艣ci e-mail, sprawd藕 folder spamu. Ponadto, prosimy o kontakt mailowy z naszym mened偶erem w przypadku jakichkolwiek pyta艅.
Jak powinno wygl膮da膰 zdj臋cie do druku?
Im lepsze zdj臋cie, tym ja艣niejszy i lepszy wydruk. Je艣li zdj臋cie jest zbyt ma艂e, powiadomimy Ci臋 o tym
Chc臋 zam贸wi膰 p艂贸tno bez ramy. Czy jest to mo偶liwe?
Tak, na 偶yczenie mo偶emy wyprodukowa膰 p艂贸tno bez ramy. Prosimy o zaznaczenie w uwagach do zam贸wienia "Nie potrzebuj臋 ramy" lub o kontakt z naszym mened偶erem.
Czy zdj臋cie b臋dzie mia艂o ramk臋?
Sprzedajemy obrazy na blejtramie - jest to drewniana rama, na kt贸r膮 naci膮gni臋te jest p艂贸tno. Tego obrazu nie trzeba oprawia膰; mo偶na go powiesi膰 bezpo艣rednio na 艣cianie.
Czy mog臋 zam贸wi膰 ramk臋 do zdj臋cia?
Nie sprzedajemy ramek do zdj臋膰
Jak b臋d膮 wygl膮da膰 boki obrazu?
Aby rozci膮gn膮膰 p艂贸tno na blejtramach bez uszkodzenia obrazu, u偶ywamy obrazu lustrzanego.
Jak powiesi膰 obraz na 艣cianie?
Obraz mo偶na powiesi膰 na 艣rubach. W tym celu do naszych obraz贸w do艂膮czamy uchwyty, kt贸re u艂atwi膮 zawieszenie obrazu.
Na jakim materiale drukujesz zdj臋cia?
Do zam贸wienia dost臋pne s膮 dwa rodzaje materia艂u: Economic Canvas - g臋sty i trwa艂y materia艂 do druku cyfrowego, identyczny z p艂贸tnem malarskim, wodoodporna powierzchnia, realistyczne odwzorowanie szczeg贸艂贸w, materia艂 艣rednioziarnisty. Premium Canvas - tekstura przypominaj膮ca p艂贸tno malarskie (przeplatane drobne nitki). Mi臋kka, szczeg贸艂owa reprodukcja obrazu na matowej powierzchni.
Czym jest Economic Canvas?
Jest to ta艅sza wersja p艂贸tna. Jest bardziej wytrzyma艂y i odporny na wilgo膰, ale jego powierzchnia nie ma tak wyra藕nej tekstury jak p艂贸tno Premium
Czym jest p艂贸tno Premium Canvas?
Drobny splot nici na tym p艂贸tnie przypomina powierzchni臋 profesjonalnych p艂贸cien artystycznych.
Czym jest drukowanie Premium?
W przypadku druku Premium u偶ywamy dro偶szych atrament贸w, kt贸re maj膮 g艂臋bsze odcienie i s膮 bardziej odporne na blakni臋cie.
Czy obraz z czasem wyblaknie?
Nie zalecamy umieszczania obrazu bezpo艣rednio na s艂o艅cu lub w wilgotnym pomieszczeniu. Mo偶e to z czasem zmniejszy膰 jasno艣膰 obrazu.
Czym jest lakierowanie?
Lakierowanie tworzy na p艂贸tnie dodatkow膮 warstw臋 ochronn膮. Obraz b臋dzie bardziej odporny na drobne uszkodzenia, a w celu od艣wie偶enia polakierowanego obrazu mo偶na przetrze膰 go mi臋kk膮, lekko wilgotn膮 艣ciereczk膮.
Czy mog臋 umie艣ci膰 tekst na obrazie?
Tak, w kreatorze zdj臋膰 mo偶na doda膰 dowolny tekst do zdj臋cia.
Czy obraz mo偶na pra膰?
Obraz mo偶na delikatnie przetrze膰 such膮, mi臋kk膮 szmatk膮 lub g膮bk膮; nie zaleca si臋 u偶ywania mokrych produkt贸w. U偶ycie wilgotnej g膮bki jest dozwolone tylko wtedy, gdy obraz zosta艂 polakierowany.
Powierzchnia obrazu jest matowa?
Dodatkowa pow艂oka lakieru zapewnia delikatne satynowe wyko艅czenie
Jakie s膮 wymagania dotycz膮ce plik贸w do drukowania?
Najlepsz膮 opcj膮 jest zdj臋cie zrobione aparatem lub telefonem. Rozmiar pliku od 1 do 32 MB. Przynajmniej jedna strona obrazu musi mie膰 co najmniej 1700 pikseli.
Jak zostanie zapakowane moje zam贸wienie?
Ka偶dy obraz jest owini臋ty foli膮 stretch i zapakowany w karton wysy艂kowy. Istnieje r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 zam贸wienia opakowania prezentowego dla obrazu.
Jaka jest szeroko艣膰 blejtramu?
Szeroko艣膰 pr臋ta noszy = 2 cm