Obraz Nakrycia głowy, czcionka i elektryczny błękit s25408

Jak wygląda to zdjęcie?

Drukowanie zamówienia indywidualnego

Wysokiej jakości materiał

Blejtram z naturalnego drewna (nie wymaga ramy)

Można dodać wykończenie lakierem

*Wizja projektanta

Obraz Nakrycia głowy, czcionka i elektryczny błękit N° s25408

Potrzebuję pomocy w wyborze rozmiaru obrazu ?
Cena od 36.15 -40%

сena obejmuje rabat

Darmowa wysyłka na terenie Polski 4-7 dni roboczych Dostawa przez przewoźnika DPD Bezpieczne zakupy Otrzymasz zamówienie albo zwrócimy Ci pieniądze Wygodne sposoby płatności BLIK, Twisto (płacę później), Visa, Master Card, PayPal
Proszę zwrócić uwagę: Zdjęcia i kolory przedstawionych przedmiotów mogą nieznacznie różnić się od zdjęć na stronie internetowej. Zależy to od rozdzielczości i ustawień monitora, a także od warunków oświetleniowych podczas robienia zdjęć.
Darmowa wysyłka na terenie Polski 4-7 dni roboczych Dostawa przez przewoźnika DPD Wygodne sposoby płatności BLIK, Twisto (płacę później), Visa, Master Card, PayPal Bezpieczne zakupy Otrzymasz zamówienie albo zwrócimy Ci pieniądze

Dostawa zamówienia

Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz śledzić status swojego zamówienia po numerze przesyłki na stronę. Numer przesyłki wysyłamy na e-mail podany w zamówieniu. Sprawdź swój folder ze spamem, jeśli nie widzisz naszych wiadomości lub wyślij nam wiadomość e-mail na adres [email protected]
Moje zamówienie jeszcze nie zostało dostarczone, co mam zrobić?
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie, z reguły w ciągu 2-3 dni zamówienie jest kompletowane i nadawane do wysyłki.

Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia umożliwiającym śledzenie statusu zamówienia na stronę. Prosimy o uwzględnienie czasu dostawy podanego przez przewoźnika.

Jeśli przekroczyliśmy czas przetwarzania i dostawy zamówienia, prosimy o kontakt pocztą [email protected]
Mieszkam poza Polską, czy mogę złożyć zamówienie?
Dostarczamy zamówienia do wszystkich krajów świata, możesz zorganizować dostawę do dowolnego kraju z wyjątkiem rosji i Białorusi
Kto dostarczy moje zamówienie?
W Europie korzystamy z dostawy DPD
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości. Pracujemy wyłącznie jako sklep internetowy.

Pytania na temat obrazów

Ile kosztuje druk na płótnie?
Cena zależy od wielkości obrazu i wybranych opcji, skorzystaj z kalkulatora, aby poznać koszt
Jakie powinno być zdjęcie do druku?
Im lepsze zdjęcie, tym jaskrawszy i lepszy wydruk. Jeśli zdjęcie będzie zbyt małe, powiadomimy Cię o tym.
Chcę zamówić płótno bez blejtramu. Czy jest to możliwe?
Tak, na Twoje życzenie możemy wykonać obraz bez blejtramu. Podaj w uwagach przy składaniu zamówienia „Nie potrzebuję blejtramu” lub skontaktuj się z naszym menedżerem.
Czy obraz będzie miał ramę?
Sprzedajemy obrazy na blejtramie - jest to drewniana rama, na której naciągnięte jest płótno. Obraz ten nie musi być oprawiony, można go powiesić bezpośrednio na ścianie
Czy można zamówić ramę dla obrazu?
Nie sprzedajemy ramek dla obrazów
Jak będą wyglądały boki obrazu?
Aby napiąć płótno na blejtram i nie uszkodzić zdjęcia, stosujemy lustrzane odbicie obrazu.
Jak powiesić obraz na ścianie?
Możesz powiesić obraz na wkrętach. Aby to zrobić, do naszych obrazów dodajemy zapięcia, na których wygodnie będzie powiesić obraz.
Na jakim materiale drukujecie obrazy?
Do zamówienia są dostępne dwa rodzaje materiału:

Płótno Ekonomiczne - gęsty i trwały materiał do druku cyfrowego, identyczny płótnem malarskim wodoodporna powierzchnia realistyczne odwzorowanie szczegółów średnioziarnisty materiał. Płótno Premium - to faktura przypomina płótno malarza (są to przeplatające się ze sobą małe nitki). Miękkie, szczegółowe odwzorowanie obrazu na matowej powierzchni.
Czym jest Płótno Ekonomiczne?
To tańsza wersja płótna. Jest bardziej wytrzymały i odporny na wilgoć, ale jego powierzchnia nie ma tak wyrazistej powierzchni, jak Płótno Premium.
Czym jest Płótno Premium?
Drobny splot nici na tym płótnie upodabnia jego powierzchnię do płócien profesjonalnych artystów.
Czym jest druk Premium?
Do druku Premium używamy droższych atramentów, które mają głębsze odcienie i są bardziej odporne na blaknięcie.
Czy obraz z czasem wyblaknie?
Nie zalecamy umieszczania obrazu pod bezpośrednim wpływem promieni słonecznych lub w wilgotnym pomieszczeniu. Może to z czasem stłumić jaskrawość obrazu.
Co to jest pokrycie lakierem?
Lakierowanie tworzy na płótnie dodatkową warstwę ochronną. Obraz będzie bardziej odporny na drobne uszkodzenia, a w celu odświeżenia lakierowany obraz można przetrzeć miękką, lekko wilgotną szmatką.
Czy można umieścić napis na obrazie?
Tak, w kreatorze obrazów możesz dodać dowolny tekst na swoje zdjęcie.
Czy obraz można myć?
Obraz można delikatnie przetrzeć suchą miękką szmatką lub gąbką, nie zaleca się używania mokrych produktów.

Użycie wilgotnej gąbki jest dozwolone tylko wtedy, gdy obraz został pokryty lakierem.
Powierzchnia obrazu jest błyszcząca czy matowa?
Powierzchnia naszych obrazów jest matowa.

Dodatkowe pokrycie lakierem daje delikatne satynowe wykończenie.
Jakie są wymagania do pliku dla wydruku?
Najlepiej nada się zdjęcie zrobione aparatem lub telefonem.

Rozmiar zdjęcia od 1 do 32 MB
Co najmniej jedna strona obrazu musi mieć co najmniej 1700 pikseli.
Jak będzie zapakowane moje zamówienie?
Każdy obraz owijamy folią stretch i pakujemy w karton wysyłkowy.

Istnieje również możliwość zamówienia opakowania prezentowego do obrazu.
Czy materiały do produkcji fototapet są bezpieczne?
Wszystkie stosowane przez nas materiały i farby są całkowicie bezpieczne dla zdrowia ludzi i zwierząt.
Jaka jest szerokość krosna?
Szerokość krosna = 2cm

Płatność zamówienia

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy następujące metody płatności:

Karta kredytowa
Możesz zapłacić za zamówienie, wpisując dane karty kredytowej na naszej stronie internetowej. Jest całkowicie bezpieczny, nie przechowujemy żadnych informacji.

PayPal
Za zamówienie możesz zapłacić za pomocą systemu płatności PayPal bezpośrednio z koszyka lub karty produktu.
Czy mogę zamówić tapetę z płatnością za pobraniem?
Tak, możesz wybrać płatność przy odbiorze w koszyku przy kasie
Czy płatności na stronie są bezpieczne?
Wszystkie transakcje online są przeprowadzane przez bezpieczne połączenie internetowe i są szyfrowane podczas przetwarzania, nie przechowujemy danych Twojej karty. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Gdzie wpisać kod zniżkowy?
Kod zniżkowy wprowadź w koszyku podczas składania zamówienia
Jak otrzymać kod zniżkowy?
Zapisz się do newslettera na naszej stronie. Często przesyłamy tajne kody zniżkowe, które pomogą Ci zaoszczędzić jeszcze więcej.
Puis-je utiliser plusieurs codes promotionnels dans ma commande?
Vous ne pouvez utiliser qu'un seul code promotionnel lors du paiement.
Czy zniżki na stronie łączą się z kuponami zniżkowymi?
Jeśli w momencie składania zamówienia jest promocja na stronie, zniżka na zakupy łączy się z kodem promocyjnym.

Zwrot i wymiana

Polityka zwrotów i wymiany
Możesz przeczytać naszą politykę wymiany i zwrotów na tej stronie.
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Jeśli otrzymasz wadliwy lub uszkodzony produkt z naszej winy, możemy dokonać częściowego zwrotu pieniędzy lub bezpłatnie wyprodukować ten sam obraz.
Czy mogę wymienić moje zamówienie?
Możesz wymienić swoje zamówienie, jeśli otrzymasz wadliwy lub uszkodzony produkt.

W takim przypadku należy odesłać nam obraz. Wyprodukujemy i wyślemy Ci nowy bezpłatnie, aby wymienić wadliwy.

Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot. Po tym okresie wymiana nie jest możliwa.
Jaki towar jest uważany za wadliwy?
Za wadliwe uważa się:
- uszkodzone lub podarte obrazy;
- kiedy otrzymujesz inny obraz, niezgodny z zamówieniem.

Uwaga: podczas druku kolory na zdjęciu mogą się nieznacznie różnić."
Otrzymałem wadliwy towar. Co powinienem zrobić?
W ciągu 14 dni od otrzymania obrazu możesz skorzystać z prawa do wymiany. W tym celu skontaktuj się z nami pocztą. Nasz menedżer wyjaśni, jak postępować w takim przypadku.

Problemy przy składaniu zamówienia

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. Co robić?
Dzieje się tak z powodu usterki technicznej. Wyślij do nas e-mail, aby otrzymać potwierdzenie zamówienia od naszego menedżera
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Możesz dokonać zmian lub anulować zamówienie przed wysłaniem go do druku. Z reguły dzieje się to kilka godzin po złożeniu zamówienia na stronie.

Skontaktuj się z naszym menedżerem mailowo, aby dowiedzieć się, czy możesz wprowadzić zmiany w zamówieniu. Napisz do nas natychmiast również w tym przypadku, jeśli znajdziesz błąd w zamówieniu.
Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?
O wszelkich zmianach statusu Twojego zamówienia powiadamiamy drogą mailową na adres który zostawiasz nam przy składaniu zamówienia.

Jeśli nie widzisz e-maili, sprawdź folder ze spamem. W przypadku jakichkolwiek pytań możesz również napisać do naszego menedżera.