Obraz Personalizowane obrazy ze zdjęć s33105

Jak wygląda to zdjęcie?

Drukowanie zamówienia indywidualnego

Wysokiej jakości materiał

Blejtram z naturalnego drewna (nie wymaga ramy)

Można dodać wykończenie lakierem

*Wizja projektanta

Obraz Personalizowane obrazy ze zdjęć N° s33105

Cena od 42.00
Dostawa do Polski przez DPD 4-7 dni roboczych Dostawa przez przewoźnika DPD Bezpieczne zakupy Otrzymasz zamówienie albo zwrócimy Ci pieniądze Wygodne sposoby płatności BLIK, Twisto (płacę później), Visa, Master Card, PayPal
Proszę zwrócić uwagę: Zdjęcia i kolory przedstawionych przedmiotów mogą nieznacznie różnić się od zdjęć na stronie internetowej. Zależy to od rozdzielczości i ustawień monitora, a także od warunków oświetleniowych podczas robienia zdjęć.
Darmowa wysyłka na terenie Polski 4-7 dni roboczych bezpłatna dostawa nie dotyczy regionów trudno dostępnych Wygodne sposoby płatności BLIK, Twisto (płacę później), Visa, Master Card, PayPal Bezpieczne zakupy Otrzymasz zamówienie albo zwrócimy Ci pieniądze
Opinie naszych klientów
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej
Pokaż więcej

Dostawa zamówienia

Jak mogę śledzić dostawę mojego zamówienia?
Status zamówienia można śledzić za pomocą numeru przesyłki na stronie GLS. Numer śledzenia wysyłamy na adres e-mail podany podczas procesu składania zamówienia. Jeśli nie widzisz naszych wiadomości, sprawdź folder spamu lub napisz do nas na adres [email protected]
Moje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone, co powinienem zrobić?
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni, zamówienie jest przetwarzane i wysyłane do dostawy

Następnie otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia, umożliwiający monitorowanie statusu zamówienia na stronie GLS. Należy wziąć pod uwagę szacowany czas dostawy podany przez przewoźnika, który zwykle wynosi od 2 do 5 dni roboczych

Jeśli przekroczyliśmy czas realizacji i dostawy zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Nie mieszkam w Polska, czy nadal mogę zamówić?
Tak, dostarczamy do wszystkich krajów na całym świecie. Możesz poprosić o dostawę do dowolnego kraju.
Kto dostarczy moje zamówienie?
W Polska nasze paczki są dostarczane przez GLS.
Ile kosztuje wysyłka mojego zamówienia?
Dostawa do Polska jest bezpłatna dla wszystkich zamówień. Wyjątki obejmują trudno dostępne regiony Polska

Dostawa do innych krajów i trudno dostępnych obszarów jest płatna zgodnie ze stawkami przewoźnika. Koszty wysyłki można znaleźć w koszyku podczas realizacji zakupu
Czy są jakieś dodatkowe opłaty za wysyłkę?
Nie, nasza firma pokrywa opłaty celne. W przypadku otrzymania faktury za opłaty celne przy dostawie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu rozwiązania problemu.

Płatność za zamówienie

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy następujące metody płatności:

Karta kredytowa: Możesz bezpiecznie zapłacić za zamówienie, wprowadzając dane karty na stronie systemu płatności Stripe.

PayPal: Możesz wygodnie zapłacić za zamówienie za pomocą systemu płatności PayPal bezpośrednio w koszyku.
Czy płatności na stronie są bezpieczne?
Tak, wszystkie transakcje online są przeprowadzane za pośrednictwem bezpiecznego połączenia internetowego i szyfrowane podczas przetwarzania. Nie przechowujemy danych karty w celu zwiększenia bezpieczeństwa. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności .
Gdzie należy wpisać kod promocyjny?
Kod promocyjny jest wprowadzany w koszyku podczas płatności.
Czy mogę użyć wielu kodów promocyjnych w moim zamówieniu?
Nie, przy kasie można użyć tylko jednego kodu promocyjnego.
Czy zniżkę z kodem promocyjnym można łączyć ze zniżkami na stronie internetowej?
Tak, jeśli w witrynie są obecnie dostępne promocje lub rabaty, można z nich skorzystać wraz z kodem promocyjnym.

Zwrot i wymiana

Polityka zwrotów i wymiany
Nasze zasady wymiany i zwrotów można znaleźć na tej stronie
Czy mogę wymienić moje zamówienie?
Zamówienie można wymienić w przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego produktu. W takim przypadku należy zwrócić nam zamówienie. Wyprodukujemy i wyślemy nowe tapety za darmo, aby zastąpić wadliwe

Uwaga:Bardzo ważne jest, aby dokładnie sprawdzić tapetę po jej otrzymaniu i przed jej powieszeniem, ponieważ nie będziemy w stanie wymienić tapety, która została już nałożona na ścianę. Pamiętaj również, że masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na zainicjowanie zwrotu.
Otrzymałem wadliwy produkt. Co powinienem zrobić?
Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, możesz skorzystać z prawa do jego wymiany lub zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania tapety. Aby zainicjować ten proces, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nasz menedżer przekaże dalsze instrukcje dotyczące postępowania w tym przypadku.
Jak dokonać zwrotu pieniędzy?
Możesz zażądać zwrotu pieniędzy za zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami przez e-mail. Nasz menedżer wyjaśni, jak postępować w takim przypadku.
Który produkt jest uważany za wadliwy?
Za wadliwe uznaje się
- tapety, które mają różne kolory na różnych płytkach;
- uszkodzona lub podarta tapeta;
- otrzymałeś niekompletne zamówienie;
- użytkownik otrzymał obraz, który nie został zamówiony.

Problemy z zamawianiem

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. Co powinienem zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, może to być spowodowane usterką techniczną. Wyślij nam wiadomość e-mail, aby otrzymać potwierdzenie zamówienia od naszego menedżera.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Możesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie przed wysłaniem go do druku. Zazwyczaj następuje to kilka godzin po złożeniu zamówienia na stronie internetowej{br}{br} Skontaktuj się z naszym menedżerem poczty e-mail, aby zapytać o możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu. Prosimy o powiadomienie nas niezwłocznie po znalezieniu błędu w zamówieniu.
Jak śledzić status mojego zamówienia?
Na adres e-mail podany podczas składania zamówienia wysyłamy powiadomienia o wszelkich zmianach statusu zamówienia{br}{br} Jeśli nie widzisz wiadomości e-mail, sprawdź folder spamu. Ponadto, prosimy o kontakt mailowy z naszym menedżerem w przypadku jakichkolwiek pytań.

Pytania dotyczące obrazów

Jak powinno wyglądać zdjęcie do druku?
Im lepsze zdjęcie, tym jaśniejszy i lepszy wydruk. Jeśli zdjęcie jest zbyt małe, powiadomimy Cię o tym
Chcę zamówić płótno bez ramy. Czy jest to możliwe?
Tak, na życzenie możemy wyprodukować płótno bez ramy. Prosimy o zaznaczenie w uwagach do zamówienia "Nie potrzebuję ramy" lub o kontakt z naszym menedżerem.
Czy zdjęcie będzie miało ramkę?
Sprzedajemy obrazy na blejtramie - jest to drewniana rama, na którą naciągnięte jest płótno. Tego obrazu nie trzeba oprawiać; można go powiesić bezpośrednio na ścianie.
Czy mogę zamówić ramkę do zdjęcia?
Nie sprzedajemy ramek do zdjęć
Jak będą wyglądać boki obrazu?
Aby rozciągnąć płótno na blejtramach bez uszkodzenia obrazu, używamy obrazu lustrzanego.
Jak powiesić obraz na ścianie?
Obraz można powiesić na śrubach. W tym celu do naszych obrazów dołączamy uchwyty, które ułatwią zawieszenie obrazu.
Na jakim materiale drukujesz zdjęcia?
Do zamówienia dostępne są dwa rodzaje materiału: Economic Canvas - gęsty i trwały materiał do druku cyfrowego, identyczny z płótnem malarskim, wodoodporna powierzchnia, realistyczne odwzorowanie szczegółów, materiał średnioziarnisty. Premium Canvas - tekstura przypominająca płótno malarskie (przeplatane drobne nitki). Miękka, szczegółowa reprodukcja obrazu na matowej powierzchni.
Czym jest Economic Canvas?
Jest to tańsza wersja płótna. Jest bardziej wytrzymały i odporny na wilgoć, ale jego powierzchnia nie ma tak wyraźnej tekstury jak płótno Premium
Czym jest płótno Premium Canvas?
Drobny splot nici na tym płótnie przypomina powierzchnię profesjonalnych płócien artystycznych.
Czym jest drukowanie Premium?
W przypadku druku Premium używamy droższych atramentów, które mają głębsze odcienie i są bardziej odporne na blaknięcie.
Czy obraz z czasem wyblaknie?
Nie zalecamy umieszczania obrazu bezpośrednio na słońcu lub w wilgotnym pomieszczeniu. Może to z czasem zmniejszyć jasność obrazu.
Czym jest lakierowanie?
Lakierowanie tworzy na płótnie dodatkową warstwę ochronną. Obraz będzie bardziej odporny na drobne uszkodzenia, a w celu odświeżenia polakierowanego obrazu można przetrzeć go miękką, lekko wilgotną ściereczką.
Czy mogę umieścić tekst na obrazie?
Tak, w kreatorze zdjęć można dodać dowolny tekst do zdjęcia.
Czy obraz można prać?
Obraz można delikatnie przetrzeć suchą, miękką szmatką lub gąbką; nie zaleca się używania mokrych produktów. Użycie wilgotnej gąbki jest dozwolone tylko wtedy, gdy obraz został polakierowany.
Powierzchnia obrazu jest matowa?
Dodatkowa powłoka lakieru zapewnia delikatne satynowe wykończenie
Jakie są wymagania dotyczące plików do drukowania?
Najlepszą opcją jest zdjęcie zrobione aparatem lub telefonem. Rozmiar pliku od 1 do 32 MB. Przynajmniej jedna strona obrazu musi mieć co najmniej 1700 pikseli.
Jak zostanie zapakowane moje zamówienie?
Każdy obraz jest owinięty folią stretch i zapakowany w karton wysyłkowy. Istnieje również możliwość zamówienia opakowania prezentowego dla obrazu.
Jaka jest szerokość blejtramu?
Szerokość pręta noszy = 2 cm
Prześlij zdjęcie
Cena 42.00